Бизнес
Състояние: Ново
Тип: оригинална
Подходящ за: Alfa Romeo, Acura, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Buick, Cadillac, Chery, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Oldsmobile, Opel, Peugeot, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Renault, Rolls Royce, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Genesis, GMC, Great Wall, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jaguar, Jeep, Volvo, Volkswagen, Toyota, Suzuki, Subaru, Ssang Yong, Spyker, Skoda, Smart, Seat, Scion, Saturn, Saab, Rover, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Maserati, Mazda, Lincoln, ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ, Москвич, Таврия, УАЗ, Други
Вид: Бензинови помпи
OLX Доставка
Описание
Модел: 036
Универсална електрическа горивна помпа 12V волта за ниско налягане бензин, дизел.
Самозасмукваща,работи с бутало на принципа на електромагнит.
Външната помпа работи с електромагнит, а не ротор и за тази цел има еднопосочен клапан. Дори след запалване един път на двигателя може да се спре захранването на външната помпа и горивото ще продължи да преминава при дизел ГНП, ако му е наред вакуумът.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да поставите филтър за гориво на входящия маркуч. Горивото в резервоара не е чисто като в колонката на бензиностанцията. Резултата е задръстена помпа.
Ако няма фабрично връщане на излишното гориво, се прави такова.
Препоръчваме както монтажът, така и ремонтите на всяка външна горивна помпа да се извършват в специализирани сервизи, където е налична прецизна диагностична апаратура. Стендът служи не само за първоначална проверка на производителността, но и за тестване на техническото състояние на помпите след ремонт.
Входящо напрежение: 12V волта DC
Консумация: 1,5-3A
Дебит: 100-120 L/H
Налягане: за ниско налягане
Дължина: 14.5cm
Диаметър на корпуса: 4cm
Диаметър на накрайника: 8мм.
Налягане: 3-6 psi
Универсална електрическа горивна помпа 12V волта за ниско налягане бензин, дизел.
Самозасмукваща,работи с бутало на принципа на електромагнит.
Външната помпа работи с електромагнит, а не ротор и за тази цел има еднопосочен клапан. Дори след запалване един път на двигателя може да се спре захранването на външната помпа и горивото ще продължи да преминава при дизел ГНП, ако му е наред вакуумът.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да поставите филтър за гориво на входящия маркуч. Горивото в резервоара не е чисто като в колонката на бензиностанцията. Резултата е задръстена помпа.
Ако няма фабрично връщане на излишното гориво, се прави такова.
Препоръчваме както монтажът, така и ремонтите на всяка външна горивна помпа да се извършват в специализирани сервизи, където е налична прецизна диагностична апаратура. Стендът служи не само за първоначална проверка на производителността, но и за тестване на техническото състояние на помпите след ремонт.
Входящо напрежение: 12V волта DC
Консумация: 1,5-3A
Дебит: 100-120 L/H
Налягане: за ниско налягане
Дължина: 14.5cm
Диаметър на корпуса: 4cm
Диаметър на накрайника: 8мм.
Налягане: 3-6 psi
ID: 138073550
Контакт с продавача
xxx xxx xxx